28.3.10

Söndag 00.12

Usch fy och blä för rökning.
Kom nyss hem från Gryta. Kvällen slutade väl hyfsat hamnade på någon fest där det roligaste som hände var att hunden jaga katten WIHO. Det värsta var däremot att näst intill alla satt där inne och rökte när vi kom dit och det verkligen STANK rök och fimp i hela huset och den lukten har nu satt sig i mitt hår, i mina kläder och till och med i min hud tror jag...
Men tidigare ikväll var allt toppen! Blivit mycket prat, sång och jätte god mat!
Bilderna kommer väl imorgon tror jag.
Känns riktigt skönt att jag inte har NÅGONTING alls inplanerat. Eller jo okej en sak, träffa Jimmy någon gång under dagen. Men känns skönt att jag kan sova hur länge jag vill, har inga läxor eller någonting, LOVELY!
Ska försöka få pappa att åka till IKEA och kanske inhandla ett nytt sängbord till mig eftersom just nu står fåtöljen och agerar säng bord. Ska även ha i hår inpackning i princip hela dagen så att min toning försvinner och så att topparna reparerar sig lite innan blonderingen på måndag, UNDERBART!
Nej nu ska jag kolla lite på tv och sedan sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar