3.3.10

Onsdag 22.54

Colbie Caillat är det som får nå mina öron just nu. Älskar hennes röst och henne låtar liksom ja jag vet inte de träffar mig riktigt.
Ligger i sängen med datorn på magen och tvn på. Har tillbringat kvällen med Emma Lindgren gick upp till gården för att se om Nina jobbade men det gjorde hon ej så vi gick tillbaka till mig och kolla på Greys och åt morötter med dipp istället! När Greys var slut skjutsa jag och mamma hem Emma. När vi kom hem igen plocka jag ur diskmaskinen och nu hamna jag här. Jag funderar på att lägga upp glass till mig själv, känner mig jätte sugen på det... Ska väl ta och sova senare någon gång också. Har lovat att dammsuga här hemma imorgon så måste väl hålla det löftet. Hoppas på att min Jimmy kommer senare på dagen och är med mig och kanske sover hos mig. Om han inte tänker göra det tänker jag åka till Malin och sova där haha. Nej nu ska jag väl ja hitta på något. Ska nog lägga ut bilder från Alla Hjärtans Dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar