9.3.10

Tisdag 23.31

Jag verkar ju absolut inte vara den enda som sett att det blivit väldigt populärt med bustier och att det är vårens och sommarens stora trend. Läste nyss vad Michelle skrivit på sin blogg om det och håller helt med att om bara man "använder" den på rätt sätt är det så otroligt snyggt.
Som denna på bilden(tagen från lookbook), med en snygg midjekjol och så blir det riktigt snyggt!
Letade som en tok efter en bustier när jag var i Stockholm för jag tänkte att har de min storlek någonstans borde den väl finnas i Stockholm (med alla affärer). Men icke.
Eftersom jag är väldigt smal och skulle egentligen behöva 55D i BH storlek men rundar upp till 60C eller 65B så finns det inte att köpa någon bustier som passar. Så bustiers är väldigt svårt för min del. Kan ju köpa någon 70B eller 75A men då resulterar ju det i att jag kommer flasha tuttarna för hela världen och inte precis det jag hade tänkt.
Hoppas på att Change får in bustiers eftersom de är enda affären som har rätt storlekar, håller tummarna.
Tills vidare är jag väl ensam om att inte äga en haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar