31.3.10

Onsdag 19.04

STÄLLER ER UPP, HUHUHUR LÅTER NI? SKRIK!!!!!
Sitter här och dunkar snook ur högtalarna. Blir på så grymt bra humör av det. Dagen har varit toppen. Började ju med att få blogga på HK:n haha. Sedan tränades det sång med Erica och efter det var det spanska. Efter det skulle vi ha sjungit men drog oss ur. Gick och åt med Jonna istället och efter det skulle hon till Kopparlunden -.- Satte mig med Torris, Josefin och Elin och kolla på alla som sjöng. Efter det hitta jag Erica så bestämde vi oss i alla fall för att sjunga i nästa omgång så då satte vi igång och träna för fullt.
När det sedan var vår tur gick det ju som det gick. Tog det inte på så stort allvar var bara glada av att sjung och ja mina sista slut ton var ju prima HOST. Tappade bort mig totalt och försökte hänga på Ericas röst som icke gick bra för mig, men ja sämre än mig kan man ju vara hehehehehehe!
Efter det hade vi bara engelska där vi fick se resultaten från NP, VG i både engelska och svenska läs och hör förståelse. Hyfsta nöjd var inte så nere på jorden så inget spelade någon större roll.
Efter det hade vi akrobatik med gycklar gruppen Trix. Var riktigt kul och våran klass är störd haha. Men efter all akrobatik mådde inte min arm bra. Har haft lite ont ända sen jag tog vaccin i måndags men då blev det outhärdligt. Kunde inte röra det utan att tårarna pressades fram usch å fy och BLÄ!
Åkte sedan hem och mös med Jimmy här hemma och sedan möte på gården. Nu tjatar mamma om att det är mat så ska sätta mig och äta och efter det åker jag och pappa till hälla, ska inhandlas en keps I think!
Skriver senare!!

1 kommentar: