8.3.10

Måndag 12.28

Johanna är vaken, efter att ha fått sova riktigt gott, jämfört med kvällen innan.
Somnade däremot först framemot 2-3 tiden någon gång men har sovit som en stock fram till nyss.
Ska nog snart ta mig upp ur sängen och äta lite frukost, vill lägga mig och kolla på film sen.
Men måste verkligen göra klart fysiken idag och det är ändå inte så mycket. Bara mina egna reflektioner och sånt så ja det är väl bara till att gnugga tankeknölarna och skriva på.
Hoppas väl på att Jimmy kommer hit senare. Men får se hur det blir med det, jag har ju däremot hans plånbok så han är lite beroende av mig mohahaha.
Idag är det förresten 3 veckor kvar tills jag blir blond och imorgon är det 4 veckor kvar tills vi åker, UNDERBART!
Satt och läste om Sharm El Sheikh igår och lite olika grejer man kan göra, oh min gud ta mig dit nu va?
Ska ta mig upp nu skriver nog senare!d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar