23.3.10

Tisdag 23.20

Ligger i sängen nu på min kära spikmatta. Vet inte om det blivit bättre av den eller inte men hoppas väl...
Kvällen som barnvakt vart väldigt seg. Först data spel som vanligt och sen bara tv tittande och han somnade så klart. Hans mamma kom vid halv 10 och då hämtade pappa upp mig. Vi åkte sedan ut till Maxi och inhandlade lite till nationella imorgon. Känner att jag måste ha någonting med mig så ja. Är grymt nervös. Kommer inte kunna skriva något alls och så kommer jag få panik, black out och hej här var IG't mitt. Ungefär så taggad är jag om ni förstår.
Har i alla fall bara spanska efter det sen slutar jag så får väl se vad jag gör då. Vill sola men har fått några utslag på benet och smörjt in dem med någon dunder salva som man inte kan sola med så måste vänta ett tag, buhu.
Det är förresten 6 dagar kvar tills jag blir blond och 13 dagar kvar tills vi åker till Egypten, underbart!
Nej nu ska jag ta och sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar