1.7.09

30 Juni

ja sov ju i tält i natt eller jonna sov och jag typ titta på kunde inte somna. jimmy kom förbi lite efter sju imorse innan han skulle till jobbet. vi gick upp vid 9 och käka frulle och åkte sedan först till willys och apoteket innan vi åkte till båten. åkte till torshälla och köpte glass och gick där. sen till mälarbadet och åt lunch, och fick itne igång motorn sen så fick paddla och paddlar in i vassen och närmotorn väl startar fastnar all vass i propelern så jag och pappa får sitta och ta loss det sen kom vi iväg. åkte till någon liten ö och bada och hade det mysigt. tills några killar på ön bredvid tände eld på något med giftig röök och vr allmänt galna så vi drog. jag körde då tillbaka grym som jag är. visste inte att det var typ 252 meter djupt på vissa ställen i märlaren! kom hem och var helt slut så sov till 7. åt kvälls mat och gick sedan och möte jimmy. åkte till han och kolla på film och mös. sover hos honom imorgon och går på ice age med honom och jonna! najs värre!! annars vet jag inte vad dagen bjuder på men vi får väl se!
hör av er gott folk. nu ska jag sova i min underbara säng
PUSEN MED ET S



bilder från idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar