11.7.09

forts. 11 Juli

som sagt vi gick runt i lubeck. såg massa grejer och hörde åskan och mycket mer orkar inte förklara.
men sen tog vi bilen och åkte till travemunde. som vi var i för några år sedan. vi skulle kolla om hotellet fanns kvar och de gjorde det.
så vi checka in och fick en jätte fin lägenhet på 3 våningen och en balkong med utsikt över hela kanalen där alla stora kryssnings båtarna går in till travemundes hamn.
vi la oss och sov en stund eftersom allihop var ganska trötta efter att ha gått runt nästan hela Lubeck.
när vi vakna(då när jag skrev andra inlägget) kom hon in med en extra säng. men den fick pappa sova på inatt!
efter det börja vi fixa oss för att gå ut. jag som haft bulle och fläta i luggen hela dagen i regnet, släppte ut håret och HEJ FLUFF.
jag såg ut som ett lejon haha! bild kanske kommer sen när jag lagt in alla från kameran.
efter det tgick vi och åt på en liten mysig grekisk restaurang med helt okej mat.
ssatt där ett tag sen gick vi en liten bit vid kanalen innan vi gick tillbaka till hotellet.
och nu sover de andra två och jag ska nog göra det samma.
imorogn blirdet att dra sig tillbaka till varberg skriver väl då!

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar