30.7.09

30 Juli

tingaling tingaling!

seg dag, tjurig dag, glad dag, cp dag.

eftersom jag låg i varddagsrummet så blev jag väckt ett antal gånger imorse
och min ssssssssssöta lilla kusin skrek ju och grejer.
kommer in och står och stirrar på en? idijut.
sen väcker mamma en försiktigt och snällt, tack.
sen kommer ju så klart den där dryga
och ba hahahaha enda gången man ser dig utan en teknik pryl är ju när du sover!
din frukost är klar gå upp då va seg du är
och bara står och skriker,
kan man bli mer arg?
gick i alla fall upp, humöret, på topp? naaaaaaaaaaaej
mamma som hade sagt dagen innan att jag skulle skynda mig upp
eftersom vi skulle in till stan.
jag gick upp 10. vid 1 är mamma klar för att åka?
mh jo vem skulle skynda?
gick först till gina tricot för jag skulle kolla efter några armband
då fanns inte dom-.-
mamma skulle sedan leta efter en klänning till hennes partaj
gick in i någon tant butik och expediten hitta någon ful lång svart klänning?
mitt svar, var det begravning eller 50 års kalas?
och ja ska du visa att du fyllt femtio så visst köp den.
mamma köpte den inte och vi gick vidare.
gick till en dansk kläd butik men jätte fina kläder.
expediten där hittade en jätte fin lite medeltids klänning till mamma,
grymt snygg var den. så den blev det.
sen fortsatte vi till kvantum och shoppa loss där.
när vi var klara tog vi och åkte hem,
den här staden borde vara knäpp.
inte en enda butik som har bonaqua ju:oooooooo
får panik...
jaja, fixade lunch till mig själv när vi kom hem.
la mig sedan och sov en stund.
när jag vakna var det dags för middag.
efter det tog jag och pappa cyklarna till stranden.
blåsigt var det som bara den men fina bilder fick jag
lägger ut dom sen.
cykla sedan hem och jag blev tjurig.
trött på att folk ska lära en hålla det man lovar
men så håller ingen annan det.
blev tvingad att spela kort i alla fall
och så snabbt som möjligt när det var klart gick jag och la mig.
nu ligger jag här,
lagt in alla bilder, kollar på stadiums hemsida också.
jag vill hitta snygga baggy jeans och en färgstark tröja, några tips någon?
jaja imorgon är det kräft party med 70 plusare.
hoppas väl på att vi drar hem på lördag.
trött på de här stället. vet inte varför men mår inge bra här.
nästa vecka har jag lovat mamma att rensa hemma och fixa klart mitt rum.
sedan ska jag hjälpa henne att rensa sin garderob och massa.
jaja får väl se hur det blir.
skriver kanske senare eller imorgon,
kommer i alla fall bilder någon gång.
får se om jag orkar lägga in alla ikväll.
så segt att lägg in bilder på den här hemsidaaaaaan.
jaja, vi höresss vel.
happyface som jimmy alltid säger.
jag saknar min baby.
och jag saknar min hund jonna
och jag saknar min kotte rebecca.
jaja.

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar