18.7.09

17 Juli

Natten var underbar, eller ja för mig för jag sov toppen hihi.
somnade nästan direkt efter att jag skrivit klart igår men jimmy kunde inte sova.
vaknade vid 6 någon gång då var han fortfarande vaken pratade en liten stund sen slockna jag igen hehe.
ja vakna runt 10 imorse sega oss till runt 2.han skjutsade då hem mig och jag satte mig och åt.
efter att jag hade ätit satte sig jag och börja måla. jonna kom efter ett tag så vi hjälptes åt.
gick mycket fortare då. fast vi måla nästan mer på varandra haha.
men fint och kul var det som faa an.
vi gick sedan in och tvätta bort alla färg och jag som hade panik eftersom att jag fått stora röda utslag i hela ansiktet panik sminka mig hehe.
enligt jonna har jag för dålig självbild, det tror jag med.
jaja sen när vi var klara var vi ute en stund i trädgården och tog de chill å fota.
sedan var de middag men mamsen å papsen så vi käka sen drogs det av mot haga.
kom till skolan stanna bara en snabbis innan vi drog vidare till jonna
hon byte om å lite sånt och sedan gick vi tillbaka till skolan
very kul kväll, helt toppen alla sköna människor min älsklings jonna och älsklingsd jimmy
nä livet kan inte bli mycket bättre.
efter haga tog vi bjurhovda barn oss typ bjurhovda och satte oss vid poolen.
efter ett tag kom en polis med hund dit eftersom det varit inbrott i sommarcafét.
jag som sett att ett fönster stått öppen när jag kom brydde mig inte så mycket utan åkte bara och satte mig.
men polisen gick runt lite och stanna sedan och prata ett tag.
han förstod att de tinte var vi som hade gjort det men stanna ändå kvar.
sen drog han och nästan alla andra had eockså dragit då så var bara jag älskling och anton kvar.
satt kvar ett tag. väktaren hann komma också han prata också lite med oss men var mer otrevlig.
haha finna idéer om hur vi skulle springa in och lägga oss i kylboxen och sen imorgon bitti när personalen kommer ligger jag jimmy och anton i den helt ner frysna haha, bilden i huvudet hahahaah.
jaja jimmy tvinga hem mig när de skulle hem så jag tog och cykla hem.
har precis installerat kameran till datorn och fört över alla bilder men lägger inte in någon nu gör det imorgon, bombar nog har runt över 300 men lägger inte ut alla.
men ja imorgon blir det leka med babyjonna hela dagen älskar det.
bästa jag vet alltid så jävla kul. vi fotar väl och ska också till hälla och checka lite
får väl se hur dagen blir.
måste måla de sista på staketet haha har 6 plankor kvar-.- menmen det går snabbt och man får ju färg, altså sol bränna hah:D
syns på armarna (H)
jaja vi höresssssssss


KUSS å PRAM


j å j
beroende framkallande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar