15.7.09

15 Juli

LIVET LEKER å SOLEN STEKER
riktigt bra dag, lite slö men najs.
jimmy ringde och väckte mig vid halv 8-.- fast jag hade ju sagt åt han!
han kom och lämna högtalare min lilla ängel.
jag gick sedan och la mig igen och skulle gå upp halv 9 men icke det
vaknade halv 10. och åt lite snabb frukost och skynda sedan ut i solen.
satte mig vid staketet och började måla.
målade, målade, målade och målade sedan målade jag också.
tog och fikade lite innan 12. och fortsatte sedan och åt sedan lunch vid 1-2.
då när vi satt och åt kom den kända rymmar hunden haha.
jassi eller vad den heter kom springandes på gatan i koppel men utan matte eller husse.
jakob som gick på brandthovda eller nog går men jag går ju inte
kom längre ner på gatan. men när vi nästan var framme vid hunden hoppa den in på grannens tomt
och kom ut längre bort på gatan men till slut fick thomas(en annan granne) tag på hunden och kunde ge tillbaka den. men då var koplet på väg att gå av.
sedan frågade jakob om vatten så både han och hunden fick vatten sedan fick pappa knyta ihop kopplet.
familjen och gatan hjälpsam här eller vadå
var lite kul, både jag och grannen mittemot måla staketet så vi hade sällskap i alla fall
sen när vi måla kom en annan granne igen cyklandes med sin nya någontign, tjej,fru eller vad man ska kalla det.
som han hämtat hem från brasilien som vanligt.
jaag lovar han har en ny med sig varje år! tycker synd om människorna
tycker han kan flytta så de kan flytta in nytt folk snart!
jaja, jimmy kom förbi när han slutat och då hade jag bara lite kvar.
han åkte sedan hem och jag gjorde klart.
efter det gick jag in och duscha och byte om.
satte mig sedan vid tvn och fick asa ont i huvudet, sär huvud ska hugga av det.
kunde int egå eller någonting!
men lyckades i alla fall ta mig bort till tunneln och möte jimmy och åkte sedan till han.
vi tjaffsa så klart om ytterplatsen och massa annat och dryg pelle ska ju alltid dryga extra mycket!
menjag älskar han ändå haha. kolla sedan på tv och hade det mmysigt.
han skjutsa sedan hem mig precis innan åskovädret och alltihop.
jag satt mig och vänta på mat och lekte med brors ny amobil.
den nyaste 8 mgp och buller reducerande högtalare.
det vart sedan mat så vi åt hela familjen vi är lite knas vi men men.
nu sitter jag och leker med pappas gamla systemkamera som inte är digital.
åker troligtvis till täby och hälsar på vänner där imorgon med mamma och pappa
men innan det åkervi förib haninge och köper min system kamera=D=D=D=D=D=D
överlycklig jaaaaaaaaaaaa!
men bara kanske-.- snark men ska hoppas på det bästa!
kanske skriver sen

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar