5.7.09

5 Juli

skrev inte klart igår heller hehe. fint att alla mina senaste blogg inlägg börjar så här. men blev massa lekar och god amt mycket musik och dans på kvällen. rätt galet men kul! gick och la mig vid 4 tiden. så dagen idag har varit riktigt seg. gick upp vid 11 åt frukost och började sedan packa ihop allt i husbilen eftersom amanda klas och nils skulle ta den hem. jag och amanda satt och prata vid bryggan ett tag också. vi satte ossi bilen vid 2 och åkte till mormor och morfar. kolla äckligaste filmen men skit bra! när vi kom fram till mormor och morfar fika vi och efter det kolla jag klart på filmen. efter det orka jag inte mmycket mer och somnade i soffan. åt nyss och sitte roch kollar på tv nu. kanal 1, 2, 4 och 6 helvetet. ahja ska väl in till stan ikväll en stund sen får vi se.
inte taggad för något just nu vet icke varför men men.

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar