13.7.09

lycka i livet det är att ha en pojkvän som jimmy
om alla hade haft någon som dig så hade världen varit ett mycket bättre ställe
du förstår det svåraste och du gör det svåraste till det lättaste
du gör livet lättare att leva,
och du får mig att vilja leva det
allt jag gjort allt det dåliga som hänt
önskar jag aldrig hade hänt
du var inte värd det, och är inte värd det
du är värd det bästa av det bästa
och allt du vill ha borde du få
och hade jag kunnat ge dig det hade jag gjort det
du får mig lycklig
du får mig att orka kämpa
du får mig att se det ljusa i det allra mörkaste
du förstår mig på ett sätt som ingen annan gör
du gör mig till den jag är idag
du för mig hel
utan dig är jag inte jag
jag saknar en bit utan dig
en bit som får mig att leva
utan dig överlever jag inte
den dagen jag står utan dig
står jag inte längre

jag älskar dig jimmy grandin
av hela mitt hjärta
och vill leva med dig
hela mitt liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar