3.7.09

3 Juli

Skrev inte senare igår som jag sa men var så sjukt trött och hade mycket att packa så det blev inte så. Men som sagt åkte vi ner till power meet på kvällen jag och jonna. träffa rebecca snabbt och byte kläder. jag och jonna fortsatte sedan gå nästan ända bort till lövudden. hann träffa massor av människor. som jonna tyckte var drygt för över sociala johanna är inte och leka med haha! går ochsäger hej och kramar alla jag känner och sedan står och pratar ett tag, förlåt jonna haha! Vi träffa Anna och Jesper också. gick med dom en bra bit eller jonna gick och jag fortsatte stanna överallt. anna ochjesper drog efter ett tag så jag och jonna gick till donken. hade lyckats leta upp massa en kronor och en femma så vi hade råd med en glass. satt på donken ett bra tag och bara tog det lugnt. väntade på jimmy och dom. men dom var så sega så vi börja gå. precis när vi börjar gå hör jag ett väl bekant motor ljud haha, vem som helst kan nog känna igen ljudet av jimmys moppe. men då kom dom precis så vi gick och sa hej till dom och prata ett tag. efter det gick vi till busshållsplatsen därmamma skulle hämta oss. vi släppte av jonna och åkte sedan hem. jag satte mig vid tvn ett tag innan jimmy kom förbi för att hämta hjälmen och säga hejdå. stod ute och kramades med han ett bra tag, kommer fan bli sjukt svårt att inte träffa han på 2 veckor! men det som inte dödar gör en starkare haha. vid halv 1 gick jag sedan iin och la mig.
pappa väckte mig vid 10 idag. åt frukost och packasedan klart alltihopa. en 1 ½ meter gånger 1 meter lång väska bara till mig räckte knappt men fick ner allt haha. Vi började åka vid 12 tiden. Börjar med att pappa glömmer bankkortet så vi backar tillbaka. sen ska vi till Jonna och då kör han fel väg och får backa igen och backar nästan in i en crusing bil. hämtade ett par hörlurar som jag skulle få låna efter smarta jag tappat bort mina-.- orkar icke mig själv! men mmin ängel jonna lånade ut sina. nu har vi åkt i ett tag och jag såg precis skylten för att svänga av från E18 till hallstahammar om någon nu vill veta lite mer exakt var jag är. hehe. skriver nog ikväll om jag har batteri på datorn. och sitter nog uppe ganska länge så vi får se.

KUSS å PRAM

1 kommentar: