14.7.09

14 Juli

shabba tjena halloooooo
vaknade vid tio tiden. käka lite frulle packade upp och pallra mig iväg till jimmy.
satt vid datorn först eftersom att jag envisades om att hitta en speciell hund jag sett i tyskland.
och lyckades faktiskt, pomeranian heter rasen, bollhund enligt mig haha och köttbulle enligt jimmy.
men jag bara måste ha en helt tokiiiiii så söta!!! kolla bilderna så ser ni hur den ser ut:)
efter att vi tittat hundar kolla vi på film, eller spola hela tiden för det var tråkig då och då.
kolla sedan på college, eller jimmy sov och jag kollade haha.
vid 7 tiden börja jag vandra hemåt för att äta. käkade och gick sedan ut och fixa lite på stacketet.
men pappa blev inte nöjd...-.-
då gav jag upp och gick in hit och satte mig här. började skriva för typ en timme sen men fastnade i all fakta om hunden och massa bilder.
åååååååh jag är kär:| jimmy har fått konkurens, haha. jag bara måste ha en.
jaja, nu kollar jag ghost whisper (staavning?) ocksås, najs värre.
ska nog sova snart är riktigt trött och måste ju orka upp och skrapa bort färg och sen måla stacketet.
ett steg närmare kameran!!!!!

maybe skriver senare annars imorgon.

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar