14.7.09

13 Juli

Åkte ju hem idag, till Jimmys stora förvåning. Jimmy trodde nämnligen att jag skulle komma hem imorgon eftersom jag sagt det. Så jag och grabbarna hade gjort en plan om hur jag skulle överraska honom. Haha riktigt kul var det, jimmy var ganska chockad ett bra tag haha(a) Orkar inte förklara i detalj menmen. Vi åkte sedan till haga han jag och torris. Träffa hg och jonna. Jag och jonna tog en lång promenix och prata om massa. sedan gick vi tillbaka och ahde gräskrig, dansshow och massa annat. Skönt att bara släppa loss så som vi kan göra. Vi kan liksom vara oss själva inför alla utna att vi egentligen bryr oss, äslakr dig för det! Jag och jimmy drog till han vid halv 11. la oss och titta och tv och bara mös. Så underbar och vara hemma igen och bara få ha min jimmy för mig själv. fattade nog allra först nu hur jätte mycket jag saknat honom. visst jaghar saknat honom och känt av det men inte så mycket som när jag faktiskt hade han i mina armar igen. obeskrivlig känsla!

jag ska nog ta och sova nu så jag orkar upp och måla stacket-.- men vad gör man inte för pengar!

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar