27.7.09

tankar and things

lite aggressiv för tillfället.
tror inte jag ska ha några teknik prylar.
min så kallade comviq mobil har typ gått i pension
lägger av hela tiden
och båda mina laddare är sär så den laddas bara när den själv vill
min andra mobil som jag fått låna av jimmy den gör samma sak
fungerar när den tycker att den ska fungera
3 knapar funkar inte eller dom slut fungera precis nu
knappen E på tagentbordet har typ gått sönder på något sätt
min tre mobil är högtalaren sönder i
en knapp funkar inte
och luckan är sprucken
men än så länge PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ funkar min kamera fin fint
men kommer få panik över alla andra saker som bara cpar!!!!!
fyfan ska fan slänga in alltihop i väggen.

jag vill köpa massa nya kläder
eller inte massor men lite
vill köa massa stora stickade tröjor stora mjukis byxor och åååh
bara vill ha och vill ha!
men måste väl spara pengarna buhu
hatart jag e inge bra på sånt
men får väl jobba lite hemma så jag kan tjäna lite pengar!

jag och jonna kom på att sommar lovet snart är slut!
22 dagar kvar, alltså 3 veckor och 1 dag!!!!!!
måste verkligen ta vara på tiden när jag kommer hem
vi sa det, att när vi kommer hem skulle vi göra massa och verkligen hinna med allt
sen satt båda och tänkte så sa vi, men vad fan ska vi göra?
haha låter lovande
men blir nog till stugan en helg
förhoppnings vis med jonna och jimmy
sedan blir det nog grönan också
vet inte om vi kanske skulle på kryssning men kanske
och sen massa annat...

ska faktiskt bli lite skönt ändå att åka bort med mamma och pappa
har inte pratat mycket med dem på några dagar
jag har liksom varit, tjurig enligt jimmy men enligt mig själv
har jag nog varit tankspridd
vet knappt vad jag tänkt på
men ja en hel del har det varit
blir ju så ibland så där "tjurig"
eller helt enkelt i min lilla värld
för att ställa saker till rätt och för att förstå

jag kommer sakna min jimmy
vara utan han och inte kunna smsa heller
inte hänt på ett halv år!
men jag vet ju om att jag klarar av det
kommer väl kännas jobbigt ibland
men han finns ju ändå kvar så
haha fint jag skriver känner jag ..
men men

måste sova nu, så jag orkar upp -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar