26.7.09

26 Juli

ahmen goddagens.
dagen har varit chill.
gick till min baby när jag vaknat.
vi gjorde inte mycket alls bara kolla på tv och sånt som vanligt.
kommer sakna sönder honom när han är i norge!
drog hem vid halv 5.
åt mat och blåbärs paj med pappa mamma och klas.
cyklade sedan och möte Jonna
köpte vitchoklad grädde cola och jordgubbar och åkte sedan hem till mig.
smälte chokladen och sköljde jordgubbarna
och satte oss sedan för att titta på Benjamin Buttons Otroliga Liv.
helt otrolig film!!!
en av de bästa!
kollade sedan på livet är en schalger eller hann bara se halva.
skjutsade sedan hem jonna och åkte hem och åt.
sitter nu och kollar på film med pappa.
om typ boxning, jag vill fan börja i det!
kommer ihåg när jag josefin och elin sa att vi skulle börja i boxning
vill fan det! och dans och handboll igen åh:(
men skulle aldrig orka så som jag är nu.
måste packa snart, drar till varberg imorgon
eller först till uddevalla i två dagar sen varberg.
jaja skriver kanske senare om jag är vaken,

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar