29.7.09

29 Juli

hallelåhja
seg dag, men helt okej.
åkte från Hällebäck efter frukost och fika imorse.
åkte till Kållered(stavning?) och gick in på ikea.
blev till att köpa lunch där,
kyckling och pommes, riktigt gott faktiskt.
älskar att vara runt människor så där.
höra vad andra pratar om och sånt.
en tjej bakom snacka om att hon såg ut som frankstein trollets mormor
pga hon rivit sönder sina finnar i pannan, ehm och vem fan vet hur frankenstein trollets mormor ser ut?
sen var det en bebis som blev ledsen
och en bebis bredvid kollade på den ledsna bebisen
sen kolla de på varandra och blev tysta sen
börja båda gråta och skrika samtidigt,
vadå sympati ledsen?
och sen bredvid mig satt en liten pojke med sin mamma och pappa
och pojken ville ha en toblerone men de tyckte inte hans föräldrar
så skulle han övertala dem
och sa att han inte var mätt och att det skulle ju bara vara jobbigt för dem
om han var tvungen att sitta i bilen hungrig
då sa hans pappa, vi kan köpa fler kötbullar
nej så hungrig är jag inte svarade pojken
då sa pappan att de kunde köpa en sallad
men de tyckte inte pojken om
så skulle han övertala de ändå
och satt och sa men tänk hur mycket jag ställer upp för er
och jag är ju så bra och massa
men de väggra så sa dom vi går nu
och pojken sa att han skulle sitta kvar tills han fick sin choklad, men föräldrarna gick
och efter bara 30 sekunder gick pojken med
hehe fint att jag skriver en hel historia men jag har tråkigt.
efter Ikea åkte vi till Varberg.
fikade och sedan cyklade jag och pappa ner till havet och badade.
lite små kallt men skönt!
har nyss ätit och duschat och allla de andra har åkt in till stan
men jag orkade inte.
så sitter och kollar på tv.
vet inte alls vad som händer imorgon, vi får väl se.
kommer hem på lördag eller söndag.

min baby kommer ju hem på fredag så jag vill väl hem på lördag.
saknar honom så otroligt.
men de som inte dödar en gör en starkare.
jaja ska kolla på tv.

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar