6.7.09

6 Juli

SHUUUUUUUUUUUUU!

the humör is on the top !!
dagen har varit helt okiii. var på stan med mamma och pappa. blev ett par vit shorts, ett gult linne, ett bar mjukis byxor och två bälten!
åkte sedan hem och jag la mig och sov en stund. åt sedan lite innan jag sov igen.
efter det tog jag och pappa cyklarna och cyklade till träslövsläge.
kollade hur mycket kurser för surfing kostade. sedan gick vajerna till växeln av på mitten haha, på mormors cykel, BRA JOHANNA BRA!
vi sedan upp till ica och köpte chips, cola, dipp och gräddfil. vi cykla sedan hem och fixade mat.
satt och prata väldigt länge om allt mellan himmel och jord. åt jordgubbar till efterrätt, MUMS!!
nu sitter vi och tittar på allsång på liseberg och äter chips med dipp och dricker cola!

blev väldigt inspererad av jonnas långa inlägg på bloggen blir nog ett sådant sedan. men jag skriver som bäst på natten så blir senare det(K)

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar