8.7.09

8 Juli

blir nog ett snabbt inlägg för jag är trött som satan!
gick upp vid 10 tiden idag. ganska seg som vanligt men det är ju sommar.
åt frukost och fixa till mig lite snabbt innan jag och mamma drog in till stan.
gick till mq först, hitta en skit snygg skjorta typ vit röd och svart rutig.
tyvärr inte på rea men ändå skit snygg. prova annat också men inget som direkt passa.
la i alla fall undan skjortan innan vi fortsatte till hm.
hitta ett vit linne liknande ett som jag provat på mq fast det här mycket billigare och snyggare.
vi köpte det och åkte sedan ner till undervåningen av hm och hitta ett nästan exakt likadant men ännu bättre och ännu billigare.
hitta även en bh som var ur snygg och skön.
när sedan mamma stod i kassan hitta jag en enkel vit t-shirt med knappar på rean för 29.50.
som sagt johanna shoppar bara om det är rea eller riktigt billigt !
fortsatte sedan till ur o penn där det blev 4 par örhängen för sammanlagt 80 kronor.
och en vit klocka för 150 kronor riktigt nöjd med köpet!
gick sedan upp till jc där jag hitta en uuur snygg body i typ svart spets, very sexy hahaahaahah!
nej men blev kär i den men jag med inga pengar kvar och en mamma som inte ville betala blev det inte den...
vi satte oss sedan och åt glass och lyssna på någon grabb som sjöng på torget.
lät ju för jävligt, stackars pojke.
vi gick sedan till komin och köpte te. jätte mysig butik med massa barn kläder.
JAG VILL HA BARN, inte nu kanske och inte snart eller jo men nej.
men tänk ha en liten gosig bebis och köpa bebis kläder och allt fyfan...
men det får vänta !
gick i alla fall tillbaka till mq och min över snälla mamma köpte skjortan åt mig.
men i utbyte att jag laga mat två gånger nästa vecka och dammsög huset.
men gärna för mig vill jobba mig till det jag får.
vi åkte sedan hem och åt lunch innan vi la oss och sola i trädgården.
jag blev grymt trött och gick in och sov ett tag innan det var middag.
efter maten åkte vi in till sositen och fästningen ett tag.
såg en fågel som satt fast i en sån där holk, sånt där med bara ett litet hål haha!
vi åkte sedan hem och spelade kort. gick inge bra för mig men jag är glad ändå!
jag gick nyss och la mig i sängen för att snart försöka sova.
ska upp vid halv 8 imorgon eftersom vi ska komma i väg så tidigt som möjligt.
vi drar oss först mot helsningborg och tar båten över till danmark och fortsätter sedan ner till tyskland och något ställe där.
kommer nog int ekunna blogga så blir väl ett långt inlägg på lördag haha!
och det här inlägget blev långt det här med men men thats life!

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar