25.7.09

24 Juli KVÄLL

shuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ue
åt mat med dunder dryga familjen:)
hehehehehe orkar icke skönt att man inte sover hemma inatt.
ahja sedan drog vi oss till hagaaaaaa
inte så kul först eftersom jag var emokid
sedan kom min hg hund
hehe fint alla säger att vi ska springa men jag vägGrar
så säger dennis; om du ser vem det är så srpinger du, fast till personen
jag fattar ingenting men ställer mig upp och kollar
och springer sedan och hoppar på min jonnaaaaaaa
satt och prata ett tag och stod sedan och kolla på erik som var smått borta
gick sedan till lilla lekplatsen och var där ett tag,
jag var över flum heheehehehehehe
drog sedan till hemköp och köpte massa inför kvällen hehe
tog oss sedan bort till poolen eller polen som vissa säger
alla skulle döda en igelkott men jag stod och försvara den och typ grät
satt vid poolen ett tag och hade det mysigt, hehehehe orka
erik badade simon grät alla snurra
knas som vanligt på bjurhovdaaaaaa
men vi är ju HHG, heheheheh
drog sedan till berglund och han berglund stod och spyde
och vi andra spyde nog med
samma äckel tjejer som jag skrev kort om innan
fortsatte sedan fyfan, äckligt Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jaja vi åkte sedan till donken runt kvart i 12 och berglund var skämmmmmmmmmmmig
hehe ramla på folk och jag vet inte vad.
torris och berglund drog efter ett tag så jag och jimpan satt kvar
sedan åkte vi till han
opch det är där vi är nuuuuuuu hehehehehe
ska leta beckfilmer och ha beckmaraton! ohyeah
skriver imorgon folkzzzzzz

KUSS å PRAM

jonnA iS thE shiT

1 kommentar: