4.7.09

4 Juli

Sitter på en brygga nu någonstans typ precis vid gränsen till Småland och Halland. Mitt ute i skogen i alla fall och ingen täckning någonstans varken med tre eller comviq. Man ba hejsan hoppsan back on stenålderna. Jaja kunde inte skriva igår eftersom internet bara funkar här vid bryggan och det tog jag reda på nu. Gårdagen var ganska lugn skriver väl mer om det senare när jag är mer i "civilisationen". Idag har alla som ska komma kommit vi är runt 30 pers, alltså 10-11 bilar och med 7 hundar! Var det släktträff eller kennel? Vi har lekt lekar och mitt lag ligger sist men vi ha rnog roligast i alla fall haha. Blir fler lekar senare ochmycket sång och god mat förhoppnings vis. Åker till Varberg imorgon. Stannar där till minst onsdag. Sen fortsätter vi tydligen kanske till Danmark ochTyskland. Hoppas på att Jimmy kanske kan komma ner om jag lyckas få han till det eller att jag åker hem tidigare med tåg elle rnågot. 2 veckor med bar amamma och pappa, visst mysigt men nja inte riktigt min grej! Jag skriver väl imorgon eller senare ikväll om jag går ner hit igen och orkar lägga tid på bloggen. Men vi hörs folkz!

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar