3.7.09

fick för lite pengar

sitter i husbilen nu har åkte en bra bit är snart framme. har ganska mycket och skriva sen mest tankar men måste liksom men hinner inte nu. måste ju bara berätta. Vi är mitt ute på landet och jag pappa säger ; Vad är det där? Är det en mack? Ja det är en mack. Undra vad dom har på den kanske. och sedan helt seriöst säger han men dom har ju bensin och är jätte förvånad och helt seriös. Jag svarar då ja vad trodde då? han ba ja man vet ju aldrig med lantisarna nu för tiden. Okej pappa fördomsfull HEJ!
Sen nu så la han i en växel och så lät det typ om om motorn skulle sprängas. Så jag säger fel växel där eller pappa? Han ba ja jag fick för lite pengar tillbaka.
Så nu vet jag vart jag fått min dåliga humor ifrån för er som undrar.

Har föresten kollat Happy feet finns det många filmer så är så grymt roliga? Det sjuka är att jag blir rädd när det kommer typ en leopard säl och ska äta upp han och blir som ett litet barn igen. Tror inte jag växt ifrån barnsbenen och kan knappt tro att jag är 15 heller för den delen. Haha men vissa andra är ju fortfarande fjortisar, lilla jimmy(k) Haha!
Nej men folkz vi hörs väl senare antar jag.

KUSS å PRAM

1 kommentar:

  1. orka, sitter och asgarvar hahahahahahahahahahahahahahahaha




    the word issssss : failes!
    hahahaah :D

    SvaraRadera