15.7.09

14 - 15 Juli nattttttt

ahmen tjenixen, elller kan man kalla det natt? klockan är ju bara barnet.
00.36. väx upp va fa an!
sitter och saknar jonna fa an!
hon har varit borta en dag....
för mycket .....
har fått feber av henne också!
typ lyssna sönder the fray hey
kul att jag skulle gå och lägga mig vid tio
och när jag är precis klar för att gå och lägga mig
så kommer min bror in och säger att jag ska vara social mot familjen
man ba ehm? jaha okej, social som jag e hehehehehehehe!
säger ba najs att det ska vara varmt imorgon!
för jag ska måla staket
och jag kom på nu att jag jämt stavat fel
hahahahahahahahahah
jag har ju skrivit att jag ska måla stacket.
hmmmm, tolka som du vill ;););) rawr (med halländsk dialekt)
ahja, jag ska i alla fall steka.
sitta och skrapa av all färg först sen borsta bort de allra sista
sedan måla, tar väl en bit i taget antagligen, lär ju ta ett tag
och har lovat att träffa bäcczan tomorrow!
var ett bra jävla tag sen!!!!
saknat sönder, fast hon är ganska hel
hon har ju mig hihihihihi.
ego.
hon drar ju snart åsnaaaaaaaaa
och jonna drar väl när som helst när hon kommit hem
man vet ju aldrig med henne liksom......
och jimmy drar till norgeeeeeeee bajsaaaaaaaaaaaa
men ja gska ju tillbaka till varbergt och åka runt hela väst kusten
fast västkusten är inte rund så får åka fram och tillbaka
jobbigt läge
träffa mammas jobbar kompisar, wiiiiiiiiie
ahmen jag ska dra med mig jonna så de blir no bra
sen till haverdal och träffa gudmor och gudfar och philip
skojsigAST!
lät ironisk eller såg ironisk ut för ni hör mig ju inte,
å tur är väl det
för där var hon, jiovana, lika vacker som för tretti år sedan
men jag var inte ironisk
helt seriös faktiskt
kul att jag ska överdriva så det låter fejk men jag e totaly ärlig och allvarlig
DU SKA PASSA DIG JÄVLIGT NOGA JAG HAR HASCHAT I 16 ÅR
är det här till din fördel?
DU SKA BARA HÅLLA DIN KÄFT STÄNGD OCH SUGA MIN KUK
eehm, jag vet inte om du vet någon som inte jag vet
men hur hade du tänkt dig att det här skulle gå till?
LINA SITTA POPPEN
naaaaaaaaaaaaaaaej inte riktigt, säger du det där på dagis
får pappa sitta någon annan stans GAAAAAANSKA länge
citerat magnus bettner
om någon undra lix
alla 8 rader upp från "citerat magnus betner" är som han sagt
så ni inte börjar undra....
jag är inte schitzo
bara ibland....
väldigt sällan
men mer ofta...
:O
den råka hamna där
den skulle hamna i fanny konversationen men den flytta på sig
utan att ha haft något ställe från början
hur nu det går till
nej det går inte det bara händer
fyfan jag ska ju upp 8
vafan gör jag här?
skriver
ahaaaaaaa
mamma; ni vet itne hur långt ut stenen går
jonna; men sten går inte han ligger stilla
när vi var och bada hehe
lite rolig
hehe
bara lite
hehe
stackars barn
som ska läsa det här
mer synd än alla som råkat ut för mikael jackson
nej nu ska jag inte vara dum igen för då blir jonna irri
och blir jonna irri blir jag irri
och jonna är ju irri på mig för att jag var dum
och jag blir ju irri för att jonna är irri
och då blir jag ju atomatiskt irri på mig
fett jobbigt
tjockt jobbigt
borde nog sluta nu
men kan inte
är som fast
oshit beroende
oshit inte bra
idjut jävle
drev ju bara inte beroende
bara lite
mycket lite
lite mycket
jag är för kulig
jag tror jag dör
jag dör

x x
_____
/
/
\/

O O
____
( )
( )
---

den sista var en jätte glad gubbe för er som inte har fantasi
skulle inte sett ut exakt så min bloggen gör som den vill
så ja okej då den får som den vill MEN BARA DEN HÄR GÅNGEN
tror jag ska bli nya picasso
jag tycker magnus bettner är den bästa människan på jorden
efter jimmy
och efter jonna
och efter rebeccca
och efter mamma
och efter pappa
och efter klas
och efter nils
och efter mig
men sen är han ganska bäst
nu är jag trött
eller inte
men känns meningslöst och skriva mer
men lite kul ändå
men inte för er
för ingen kommer orka läsa
så vi säger så här
KOM TILLBAKA NÄSTA VECKA SAMMA TID OCH KANAL
så får ni veta hur det gick för JOHANNA ops nej jag menar missis cool

adjössssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar