8.7.09

7 Juli

mammas födelsedag! GRATTIS MIN ÄLSKADE MAMMA!

dagen har varit gr8!
vaknade av att pappa drog upp mig vid 10. sjöng då för mamma och hon öppna pressenter.
hon fick en massagestol så där har jag suttit halv dagen haha!
duschade i alla fall och som sagt satt i massagestolen.
åt sedan lunch innan jag la mig ute och sola ett tag.
jag och mamma gick även och köpte jordgubbar innan maten.
somnade sedan i hamocken.
när jag vakna åt vi tårta och fira mamma lite mer.
efter det fixa jag till håret och la mig sedan vid tvn hehe.
vid 6 tiden byte jag om och fixa mig.
sedan gick vi iväg till johns place och beställde mat.
jävla ställe alltså. först är de tingen som tar emot våran beställning eller något.
sen får alla bestik utom jag.
sen hade vi sagt till att det inte fick vara något med ägg i på min tallrik.
sen när jag får min mat efter 1 och ½ timme är det sallad med majonäs, majonäs är det ägg i.
då fick mamam gå och prata med kocken så fixa han det.
maten va rändå helt okej. tog en cappucino efter, underbart!
gick sedan på stranden hem.
satte oss sedan ute ett tag och prata.
innan vi alla gick och la sig.
eller jag hamna så klar här och har världens sockerkick sålär inte somna på ett bra tag!
men jag älskart!

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar