16.7.09

16 Juli forts.

Fick som sagt min lilla älsklings kamera hihihihihi.
och butiksgrabben hehe äckel. jag skulle köpa kamera inte leta efter en man?
så sluta flörta desperat fan. jag har jimmy behöver inte mycket mer!!
jo jonna så klart hhihihi
fint nu när hon kom hem så åkte jag(a)
men imorgon ska vi leka:D:D:D:D:D
släppa hundarna i hundgården och kossorna på sommarbete
som det brukas kallla när jagoch jonna umgås haha
vi blir lite galna, man bara lite!
jaja efter siba käka vi, och efter det till jula
och sen vidare till täby och brinks
fikade först och sedan satt och prata och jag lekte med min kamera
åt massa gott under kvällen och pratade
jag och pappa testa massa inställningar också.
lite najs sådär :D mumsig kamera!!
sitter nu i bilen och mitt batteri på comviq mobilen har dött
har 4% batteri kvar på 3 mobilen
och 6 % batteri kvar på datorn
känns jag värd eller NAAAAAEJ
men när jag kommer hem lämnar jag bara mina stuff
och sedan tar med lite och sedan drar jag till jimmy
sover där sen blir det nog hem tidigt och imorgon och måla staket

batteriet dog när jag skrev innan men nu har de tladdat
åjag e hos min älskling kollar på nå knas film
och ajg får inte sova för han är knas:)
fastg jag är knas men han är också knas å jag med
jaaaa
skrive rväl imorgon erjnhq3gerufd
kommer upp massa bilder så snart som möjligt
ni kommer ddö av överbelastning



KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar