30.7.09

01.27

goooooooooooodmorgon,
nja inte riktigt
inte somnat än
e lite små trött men kan inte somna
ligger i varddagsrummet hos mormor och morfar
enda stället som fanns över att sova på
saknar jimmy i massor.
senaste tiden sov jag ju jämt hos han men inte den här veckan
fy saknar min lilla torsk(k)
jag borde sova
men orkar inte
eller jo det gör jag väl
fast ah, åh blä
är trött men flumm
hade det varit någon här just nu
hade jag typ suttit och pratat om allt mellan himmel och jord
och på börjat hundra meningar sen bara slut och börja med något nytt
elelr bara bli helt tyst
och vara som borta
som vanligt..hhehe
och föresten allt det där med band på byxorna?
WHAT????
är det jag som är efter eller va fan?
men det är ju för fan skit fult,
tycker jag i alla fall
ska det vara snyggt så nja då har man nog misslyckats
jag saknar rebecca.
13 augsti har vi för fan 2 år ju haha:(
jag vill flytta hemifrån
och jag vill börja skolan
fast slö skola
typ börja sjuan, inga krav ingenting(K)
inte nian med massa prov nej blääääää:o
ne ska sova
blev grmt trött av att tänka på skolan...

pössssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar