24.7.09

22 Juli & 23 Juli

har inte skrivit varken igår eller i förrgår.
har inte hunnit!
22a;
cyklade till frisören runt halv 9 och var framme runt kvart i.
cyklade alltså till blåsbo på en kvart!
racerbike.
jaja klippte mig och cyklade sedan till stan för att köpa lite smått från panduro.
gjorde det och cyklade sedan till jonna. satt vid datorn, åt och fixa oss lite grann.
sedan cyklade vi vidare till mig.
fotade lite och satte oss sedan och gjorde massa smycken.
efter vi gjort klart smyckena började vi laga mat åt oss själva och mamma.
blev tacopaj som var helt underbart god.
efter vi ätit drog vi oss ut och möte emma och fortsatte sedan till haga
träffa massa människor där och bland annat en lös springandes hund som vi hittade ägaren till.
jimmy kom sedan till haga och vi tog oss till mig.
kollade film eller han kolla jag somnade var så otroligt trött.
han sov sedan över hos mig, mysmys.
23e;
vaknade någon gång vet inte riktigt.
segade oss ett bra tag.
åt sedan lunch och sega sedan mer.
sedan kom sebbe och jonna.
vi drog ut och tog oss sedan till sebbe.
lekte med hans vovvsingar och sånt
gick en runda i skogen också.
vi åkte sedan vidare till jimmy och lekte med hans vovve och kolla på film
efter filmen åkte jag och jimmy till mig och lagade mat.
åt sedan med mamma nils och amanda.
vi la oss sedan och kolla på, ace of hearts. GRYM FILM
helt underbar, vet int eom jimpan tyckte det menmen.
vi satt sedan vid datorrn och och kolla runt massa
poppa popcorn också
han drog sedan hem vid halv 2 eftersom att jag somnade hela tiden hehe.
han kom tillbaka efter ett tag eftersom han glömt sin mobil.
somnade ganska snabbt efter att han åkt igen.
idag
vaknade vid halv 2 av att mamma ringde och väckte mig.
gick upp och käkade lunch.
och hamnade sedan här
ska nog leka med jonna hela dagen får se om jag kanske sover hos jimmy ikväll
beroende på hur kvällen blir hehe.
ska väl kolla på några fler avsnitt av the city och sedan duscha och sen får vi se.
JAG VILL KLIPPA LUGG IGEN!
hehe när ja ghade lugg ville jag int eha den och nu vill jag haha.
men skriver kanske senare!

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar