7.7.09

200:e inlägget OHYEAH

inte 200 inlägget som blir publicerat men 200 inlägget som blir skrivit.
jag ska göra en Jonna eller skriva som Jonna gjorde på sitt 200:e inlägg och skriva ett inlägg om mig själv.
eller inte! jag ska skriva om min kära vän Jonna precis som hon gjorde till mig den sötungen!

i alla fall vill jag säga att jag älskar jonna.
hon är liksom helt toppen!
min lilla vithamin
även fast du slåss och kan vara livsfarlig ibland är du ju ganska bra.
du kommer ju aldrig komma upp till min nivå liksom...
nej men johnnyboi du e bäst!
jag ser verkligen upp till dig både fysiskt och psykiskt.
så det är inte bara din lillasyster som har dig som förebild.
enda sen du "börja" i min och linneas grupp på hemkunskapen har vi alltid haft kul.
alla gånger jag stod där själv och gjorde bådas jobb för att du var sen.
alla våra matlagningar som gick åt helvete.
muffins som såg mögliga ut och hamburgare som mer var som köttfärssås mellan bröd.
alla gånger vi bara suttit och pratat och garvat.
jag tror folk som bar ser oss har svårt för att tro att vi kan vara seriösa.
men vi båda vet att när det väl gäller blir vi seriösa.
du ställer alltid upp för mig och vet när något är fel.
du kan liksom känna på dig när jag får emo feelings.
och finns då där och mest skämtar bort allt men även lyssnar.
jag försöker göra det på samma sätt även fast du nästan är fel fri din perfekta jävel.
hur du stått ut med allt mitt snack om kärlek förstår inte att dina öron sitter kvar.
men är glad för att dom gör det så jag kan fortsätta prata hahahhahahaha!
nej men jonna du är min bästa vän.
vi är så olika som du sa men ändå så lika.
vi känner varandra otorligt bra utan att vi riktigt vet det ibland.
sussan mayer och idie eller hur var det?;)
min kungen utan k.
som på bussen till finnåker,
det var nog då vi verkligen blev liksom vi två, kingen och kungen!
det var vi och alla grabbarna ich vi hade så roligt.
när man är med dig går det liksom inte att vara deppig.
jonna du får mig glad och är den som gör mig till den johanna som jag är
det vet du lika bra som jag!
jag älskar dig jonna linnea kivelä hurtig

/JULTOMTEN





too hot for you lixzåååååm

1 kommentar:

  1. åh tack jultomten :()()()()()()
    hahahah vet inte om jag ska bara skratta eller gråta också!
    jag dör vad söt du är gumman, och jag kan inte säga något annat än "detsamma".
    kärt barn har många namn eller hur äre? :) kingen utan k, vithamin, johannsen, juhääänni, hahah jag älskar dej! du är min bästa vän och jag gör allt för dej!
    du och jag genom eld och vatten, så är det bara!

    dessutom är vi ju jäkligt snygga ehe ehe ehe därför tycker vi nog om varann så mkt!(a)
    PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    SvaraRadera