31.7.09

31 Juli

hejsan hoppsan lillebror.
hehe då tänker jag på whilliam larsson:(
saknar honom massor, inte sett och bara pratar på jätte länge
som vi gjorde förut:(
men ska nog ses snart har vi sagt så hoppas på det.
jaja dagen har varit okej.
gick upp vid tio och åt frukost.
satte sedan bara på mig nå kläder
orkar seriöst inte bry mig alls längre.
vem ska jag fixa mig för? nobody(k)
jaja, jag mamma och pappa tog sedan cyklarna och cyklade bort till ålderdomshemmet.
där vi skulle hälsa på min mormors moster, annie.
kan man få mer livsglädje av en person än vad man får av henne?
hon är 93 år och är liksom helt frisk.
eller hon ser lite dåligt men annars är hon frisk.
visst alla gamla mår ju sämre från dag till dag.
men ja riktigt trevligt.
satt och prata med henne och gick en bit med henne vid havet.
hon prata om sin bardom och hur allt var då.
riktigt underbart att folk mår så bra och minns.
efter det tog vi cyklarna och cykla till den kända saluhallen i Breared.
jätte fint var det. men jag blev lite arg.
jag har kollat i varenda butik som skulle kunna säljja dricka i nästan hela varberg
INGEN HAR BONAQUA.
sär stad:(
vi cyklade sedan hem.
lunchtime.
kotlett å potatis mumsigt.
efter lunchen tog jag och fortsatte läsa min bok som jag började läsa igår kväll.
14 år till salu heter den. helt otrolig bok.
man blir som fast av den. jätte bra verkligen.
fast jag var så trött så jag somna, jag som inte skulle sova på dagarna.
när jag vakna kolla jag på smallville ett tag innan jag gick ner till köket för att hjälpa till med maten.
hade lovat att göra tacopaj så det var ju bara att gör som man lovat.
för lovar man något så ska man hålla det!
och nu kom jag och tänka på att jag ska få en present av amanda och nils när jag kommer hem!!!
dom hade tydligen beställt något som skulle komma den här veckan!!!
åh nu blev jag ju nyfiken på det!!!
jaja efter jag gjortr pajen så var det dags att leta efter något att ha på sig på kvällen.
eftersom vi skulle gå gäster, morfars bror och hans fru.
jag som inte tagit med mig något fint alls fick panik.
men fick blli en kofta och vanliga jeans.
vi åt kräftor, räkor och massa pajer. jätte gott och trevligt.
jag och john lekte med kameran och tog massa bilder, kanske kommer några bilder sen.
gästerna stannade till 10 tiden.
och när de skulle gå så var det ju dags att ta i hand och säga hejdå.
och då säger morfars bror;
det var väldigt kul att träffa dig, du är en så vacker kvinna en av de vackraste, du bara måste ju bli lucia i västerås du skulle passa perfekt.
jag stod där med hakan på golvet och blev ju så klart jätte glad.
kan man hitta en trevligare gamling.
hela kvällen var han jätte snäll mot mig och hjälpte mig med kräftorna och massor.
underbara gamla människor.
ska också bli gammal glad och cool.
när de i alla fall åkt så satte vi oss andra och kolla runt på you tube.
http://www.youtube.com/watch?v=VqROayfzuho
bara måsteeeeeeeeeee ses skrattar ihjäl, äääääääääääääälska hipphipp!!!
nu har vi alla gått och lagt oss och jag ska väl försöka att somna tidigt eller snart i alla fall.
ska väl upp tidigt och försöka hitta på det sista innan vi sätter oss i bilen hemåt.
skönt att komma hem men nu idag så vill jag nog inte hem.
dagen har varit så underbar på olika sätt.
men borta bra, men hemma bäst.
ja jag skriver kanske i bilen imorgon elle r något.
ni får ha det bra för det ska jag ha!

KUSS å PRAM

och rebecca den kotten åker ju till spanien inatt.
jag hoppas du får det toppen gumman och sola åt mig är du snäll haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar