2.7.09

2 Juli

Skrev inte klart igår men dagen var ganska slö. tog det lugnt till 3 ungefär åt lite och sen kom jimmy så skjutsa mamma oss till stan och vi hämta även upp jonna och hennes lillasyster.
vi hämt ut biljetterna och gick till salongen. mitt i filmen blev det strömavbrott 2 gånger också, lyckat! jimpan somnade och var så söt så, märkte inte alls att vi drack upp hans dricka eller något haha. älskling! efter filmen satt vi kvar tills hela texten hade rullat slut och sedan dryga vi därinne ett tag haha. jag och vilma(jonnas lillasyster) bilda gäng mot jonna och jimmy haha! jag och jonna sprang iväg till toan sen gick vi lite på stan, mycket lite typ 5 minuter. sen kom pappa och hämta oss. skjutsa hem jonna och vilma. sedan till mig jag och jimym körde lite med min moppe ett tag. åkte sedan och åt pizza och åkte sedan tillbaka och åt jordgubbar med mamma och pappa. sedan drog vi till han. kolla på någon filmfatta typ inget. sedan skulle vi till haga och jag ville låna jimmys mjukis byxor men då skulle ajg prova alla hans jeans först också. haha det är ju inne med boyfriends jeans så kanske ska sno dom haha. åkte sedan till haga och träffa jonna och boysen dryga där ett tag men kul var det. jag occh jimmy drog sedan till hemköp men han hade glömt sina pengar så smart som han var haha älskling! vi drog istället till han och börja kolla på en shopaholiks bekännelser. eller jag kolla och jimmy sov så söt igen. kan man vara mycket sötare haha! ahja jag såg klart den riktigt bra film! stängde sedan av och då vakna han haha. men sedan somna vi om. sov till 11 gick upp åt frukost occh sånt. gick sedan och kolla på tv igen. somnade åter igen. och vakna sedan och då skulle jimym till lillå udden och jag skulle ta mig hemåt. måste packa. sitter här lutade mot spegeln och kollar på mit rum som ser FÖR JÄVLIGT ut. måste packa, städa ochmassa annat BLÄÄÄÄ orkar inte åka iväg. kommer sakna sönder massa människor! occh vara utan jimmy, fattar itne hur fan jag ska överleva, låter helt desperat jag vet. men har liksom träffat han typ varje dag nu senaste halv året och varit borta från han typ max 2 dagar eller något lite knas kommer de tju kännas. sen när jag kommer hem så är han bara hemma ett tag sen dra väl han till norge den åsnan:| life is hard alltså!
jaja, ska försöka packa lite nu sen fixa mig sen äta och sen ner till power meet. kanske skriver senare ikväll if I orkar.

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar