8.7.09

1 Månad


jimmy hjärta johanna

jag vill bara skriva så mycket just nu
men det är så mycket så jag vet inte vart jag ska börja

du är min lilla ängel, men du betyder mer än en ängel.
du är min gud, jag dyrkar dig.

hade någon frågat mig för 2 månader sen hur min drömkille såg ut

hade jag svarat; omtänksam, snäll, men inte för snäll, rolig, snygg och allmänt bra.

hade någon frågat mig nu
hade jag svarat; jimmy är min dröm kille.

du har allt jag drömt om. du är exakt så som jag vill att en kille ska vara.
du har liksom alla ingredienser.

att du sedan behand
lar mig som en prinsessa eller nästan bättre gör ju inte saken sämre.
alla andra har sett det förut, men inte vi.
alla andra har sagt åh vad söta ni är tillsammans.

men ingen av oss har förstått, vi var ju syskon.

men nej syskon det är inte vad vi ska vara.

vi ska vara så här, precis som det är nu!
den kvällen, när vi ramla med moppen.
när du satt där med gråten i halsen för att jag inte svarade när du prata med mig.

när du förklara hur rädd du blivit.

det var då, då jag verkligen förstod att du verkligen brydde dig om mig.
jag blev så rörd, ingen hade någon visat att den brytt mig om mig, så mycket.
jag insåg då att det du kände och sa, var äkta, direkt från hjärtat.
du var inte som många andra, du var inte som någo
n annan.
du var du, du var jimmy, min jimmy.
det har nu gått en månad men känns som hundra.
det blev ju knappt någon skillnad från förhållande och våran vänskap vi hade.
förutom att vi inte pussades innan haha.

det har varit vi två i 1 månad, en underbar månad.
en månad som jag bara varit lycklig under alla stunder jag varit med dig.

en månad, som ska blir fler, många fler.

jag ser min framtid med dig.



jag är säker, jag vet vad jag känner
och jag vet,
jag älskar dig jimmy mikael grandin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar