31.7.09

30 Juli natttkatthattmatt

parapapapapapapapa
parapapapapapapapa
paparaparapapaki
BOOM
tjallalalallala
jag e inte trött mern klockan är tjugo över 1 och alla bara sova-.-
först somna jimmy
sen sebbe
och nu jonna
man ba men snälla ni är
ba lämnar mig vaken själv
monstret under sängen kommer äta upp mig!
kliar i örat om någon undrar
och jag har hittat massaaaaaaaa
fina kläder, flera klänningar, ett par byxor
en tröja åhhhhhhh mums
jag älskar kläder
bästa jag vet hihi
eller ja nästan bästa jimmy är ju ganska bra han med...
men nja jag vet inte riktigt
hehe jo ra jimmy e bäst(k)
åsnan kommer ju hem imorgon:D
kul för han dåra...
själv åker man väl inte fören på lördag
men de har jag ju redana skrivit......
åh överskott energiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
inge bra och ha ddet nu:o
måste sluta somna sent, gå upp tidigt och sova på dagarna:o
ändring johanna ändring
kul att jag nästan börja gråta inne på ica för att ja ginte hitta de knäckebröd jag ville ha
hehe bra där.
men dom är as goda:o
lovar!
ska sova nu faktiskt
ja faktiskt ska jag det.
godnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatt

1 kommentar:

  1. fint att du skrev "hittat massaaaa" efter att du skrev att du kliat i örat.
    som att du hittat massa grejer i örat?
    fint johanna fint:)


    ordet är verizat

    SvaraRadera