19.7.09

18 Juli

klockan är 02:45 och jag harprecis kollat klart på barber shop 2.
riktigt bra film!
älsklingen var här ch kolla också men var tvungen att åka hem.
han drog vid halv 2.
dagen har varit riktigt bra! vlekt med jonna.
varit på hälla en massa och sedan på haga.
var litedepp när jag skulle från haga och min lilla åsna jimmy märkte det
och saåt mig att träffa han, det var nog tur det.

stood ute ett tag innan vi drog till mig.
kollade på massor av bilder först sedan börja vi kolla på filmen.
jag älskar min jimmy!
och min jonna!
om ni inte redan visste de thaha!
skriver imorgon eller senare idag eftersom jag ska svoa nu och ska upp och checka film med jonna hela dagen!
massa gott å äta också!
KUSS å PRAM




outside ikea
too coola
hello tröja gåing upp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar