21.7.09

20 Juli

ahmen goddagens
dagen har varit gr8.
vaknade upp bredvid min lilla älskling
helt underbart!
vi sega oss och somna om hundra gånger som vanligt,
men vid 2 tiden gick vi upp och laga mat
eller jag läste tidningen och jimmy sa aldrig när jag skulle göra något
så okej han lagade mat.
blev makaroner och korv, mumsigt.
gick sedan och la oss och titta på tv och mös en stund
innan grabben blev rastlös och skulle ut.
undrar vem det är som är hund vaaa?;)
jaja packade ihop mina stuff och fick skjuts hem av bebis.
jag satte mig och kolla på tv och sega.
kände mig inte på topp.
satt och prata med mamma ett tag också.
hon hjälpte mig sedan att beställa biljetter till bussen imorgon.
jag och jonnaaaa åker ju till sthlm!
jaja åt sedan middag med familjen
efter det hoppa jag in i duschen
och när jag nästan är klar så kommer pappa inspringandes
då hade han huggt sig med yxan i tummen.
eller bladet på själva yxan hade lossnat.
som tur var, var det inget allvarligt.
jag klädde påmig och satte mig sedan på cykeln å drog till haga
satt och prata med jonna först ett tag
sedan träffa vi de andra, alla var ganska borta
men jag och jonna hade kul ändå.
vid 10 tiden blev det för kallt så jag bestämde mig för att cykla hem
fast stannade och träffa jimmy först
satt vid dagiset och bara prata och hade det mysigt.
han är verkligen underbar, den bästa man kan tänka sig!
sa sedan hej då till han och cyklade hem vid elva.
satte mig med familjen och kolla på beck
SCCH DE BEK HEDÅ
hehe tre reklamen.
jaja älska beck å wallander i alla fall.
alla gick sedan och la sig men jag satt vaken en stund till.
och nu har jag precis borstat tänderna och gjort mig klar för att sova.
ska bli skönt att sova och sen vakna och bara dra till stockholm.
jag och jonna i stockholm en hel dag vi har 8 timmar på oss, WONDERFUL
jaja, jag kanske borde sova då om jag nu ska upp tidigt.
skriver väl om hela sthlm dagen imorgon!

KUSS å PRAM

vill bara tillägga att jonna, du är min bästa vän
du är äkta rakt igenom
och en sann vän
utan dig vet du att jag inte klarar det
jag älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar