13.7.09

12 Juli

SHOPANGBANG BOOOOOM.
dagen har varit seeeeeeeeeeeeg inte gjort mycket alls, solat och cyklat med pappa blandannat.
om ni undrar har min pappa bättre kondis än mig och både min mamma och pappa är bruanre än mig
SKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMMIGT.
dessutom är jag fett irri.
för att jonna är depp och då blir jag fett irri på den som gjort jonna depp
så nu är jag fett irri och ska äta upp den personen.
men annars rullar livet på och små springer i uppförsbackarna.

slutar itpd
jonna fattar

ganska jobbigt faktiskt, att något sånt kan göra en så fundersam
något man inte ens vet vad, men som man försöker förstå
jag behöver hjälp

om ingen redan visste det
för jag ha rsvårt att sova
för ajg tänker för mycket
och jag tänker på knas
och då mår jag dåligt
men annars mår jag bra
det rullar på
men små springer i backarna
just nu tror jag den springer uppåt
svårt att rulla upp..
ska uppfinna något sådant


SHOPANGBANGBOOM
jag är knas

jag är allt bra jag
ibland
ibland inte
älskar
älskar inte
älskar
älskar jimmy
älskar
älskar jimmy mer

borde nog sova...

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar