10.7.09

10 Juli

goooooooooodmorgon.
eller inte riktigt men känns som en ny dag när jag vakna. har sovit en stund nu när vi kom till nya hotellet.
dagen har varit blöt. regnat i princip hela tiden så ja jag vet hur ni har det.
vi började med att äta frukost och sedan packa ihop allt på rummet.
när vi skulle checka ut var vi välkända hos dom i recpetionen.
det var en ny där idag som inte var där igår, men när hon skrev in vårat namn
fick hon en väldigt besvärad min och sa; Im sorry for that with the elvator.
jaha då var vi kända på det hotellet i alla fall.
vi gav oss sedan ut i Lubeck. leta parkeringsplats och bestämde oss sedan att gå en egen liten rundtur i Lubeck.
mycket blöt som sagt.
hann med att se det mesta, jag kom på att det här kostar väldigt och jag måste börja göra mig iordning för kvällen.
så jag skriver klart senare!

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar