1.7.09

1 Juli

ahmen goddagens.
johanna är duktig på att vakna tidigt! naaaaaaat.
tänker varje dag att jag ska up vid 10 men är inte uppe fören vid 12 varje dag!
är lite seg idag, vet inte riktigt vad jag ska göra förutom att jag ska på vio vid 4(H)
najs värre. 1 juli liksom enda jag kan tänka på då är vilmas födelsedag. liksom sitter fast i huvudet haha.
grattis i alla fall till dig!
åh vad jag saknar alla brandthovda barn. så underbara dagar och somrar liksom allt var perfekt.
sen saknar jag handbolls tjejerna masssssssor. för ett år sen var vi på partille och allt var PERFEKT.
fyfan vvad jag saknar det, vara i göteborg med bästa människorna, fyfan ...
jaja sitter ute i skuggan nu och har nyss ätit frukost. måste ta ner tältet idag eftersom jag itne gjorde det igår.
och så ska de tju bli åska sen också, blä gillart inte. åska, inte min grej direkt!
jaja jag kanske skriver senare ska hoppa in i dushen nu

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar