9.1.10

bildbomb från 8 Januari

Josefin & Sofia
Elin
Ellinor & Tobbe
Josefin
Elin
Simon Börell & Tobbe
Simon Börell
Josefin, Jesper & Sofia
Simon Berglund & Simon Börell
Mimmi & Simon Berglund
Simon Berglund, Simon Börell & Jesper
Mimmi, Simon Berglund, Simon Börell & Jesper
Mimmi & Jesper
Jesper
Tobbe & Jesper
det var Jesper som våldtog Tobbe och Tobbe gjorde motstånd
Goofy & Anton
Goofy
Ahmed
Mitt & Antons kort
Elins alla kort
Elin var glad ändå
Elin, Josefin & Sofia
Sofia
Anton Bodin & "nonames" händer
Kors-drag
Simon Berglund & Mimmi
Någon & Anton Bodin
"Johanna du måste ta kort på mig och den där snygga tjejen"
Anton, Anton Bodin & Jesper
Anton Bodin
Mimmi, Simon Berglund & Anton Bodin
Anton Bodin & Jag
"Den snygga tjejen" & Anton Bodin
"här här ta kort på oss för hon är så snygg"
Sångstund
Tobbe
Goofy
Jesper & Anton Bodin
min BÄSTA vän
Anton Bodin & Simon Börell
låter bilden tala för sig själv
Sofia & Josefin
Linnéa
Goofy
Simon Börell
Lovisa & Oscar
Tobbe
Goofy & Lovisa
Jesper
Tobbe
Josefin & Sofia
Simon Berglund
Josefin, Elin, Jag, Sofia & Jesper
Sofia & Elin
Tobbe
Josefin & Elin
Tobbe
Josefin
Tobbe & Josefin
Tobbe & Josefin
Sofia
Avslutande bilden,
tack för kvällen!

1 kommentar:

  1. verkar som en toppenkväll!
    vad heter kameran du har? bilderna blir ju toppenbra.

    SvaraRadera