2.1.10

Lördag 19.42

ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZombie
Jag är allmänt DÖD. Lyckades ta mig upp ur sängen och åt frukost. Sedan hamna jag framför tv:n inne i vardagsrummet och här har jag nu legat hela dagen. Började med att se My Sisters Keeper, underbar film! Konstigt att jag inte grät floder tycker jag men tårkanalerna kanske har fått något fel på sig med. Efter den kolla jag på Ghost Of Girlfriends Past som var en helt otrolig film. Lite sjuk men ändå jätte bra! Många killar borde kolla på den och kanske lära sig lite av den haha.

Sitter och tänker på H&Ms vår katalog hela tiden. Vill ha allt eller nästan allt, tröjor, klänningar, skor, shorts, hattar allt! Tänker hela tiden mig själv i kläderna gå runt i Gambia och åh haha. Jobbig läge om vi inte åker dit nu men hoppas verkligen det!!!!!

Orkar inte må så här, känner mig verkligen som en zombie! Kommer aldrig kunna somna ikväll eller inatt lär det bli. Ska väl titta på alla mina filmer och tjocka med massa mat eller något. Blev jätte sugen på ischoklad...
Saknar Jonna också.

Jag vill fota massor har massor av idéer men är ju inte precis så att jag orkar ta mig upp och ta kort nu. Får väl se om jag orkar sen och om jag kanske lägger upp dem här.
Ska kolla på tv nu och försöka hålla mig vid liv!

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar