28.1.10

Torsdag 20.51

ssssssssssssssova.
Är så sjukt trött och har haft så sjukt ont i huvudet näst intill hela dagen. Skolan flöt på som vanligt, har syslöjd på elevens val nu så hade det sista lektionen. Fick en tröja av Erica som jag nu ska sy om efter hennes planer.
Efter skolan gick jag och Jonna iväg till kyrkan och träffa folket där. På mässan spelade vi i gitarrgruppen och det gick riktigt bra! Jag tog sedan bussen hem och nu sitter jag och äter här framför tv:n. Är inte på så jätte bra humör vet inte riktigt varför men känner mig typ irriterad och de mesta och de flesta hehe.
Däremot är jag inte irriterad på pappa eftersom han precis berätta att jag får hämta ut min cykel nu från polisen. Låter säkert som att den är beslagtagen men det var så att jag hitta en cykel i närheten av där jag bor. När den stått helt orörd i över 2 veckor bestämde jag mig för att ta hem den. Jag tänkte mig att jag skulle börja anväönda den direkt men pappa lämna in den hos polisen och nu har det gått 3 månader och ingen annan har hämtat ut cykeln så nu är den min!
Ska väl lacka om den och lite så men den är så grymt snygg, en riktigt gammal damtralla. MUMS.
Ska kolla på tvn vi hörs!


/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar