28.1.10

Torsdag 09.28

Sitter i skolan nu och har svenskan. Ska skriva min novell men varför inte passa på att skriva här också när man ändå håller på.

Har haft so innan svenskan, fattar ingenting längre. Missade en lektion och nu är all fakta som bortblåst. Men tur att vi har jobbat klart med Religion nu. Ska bara skriva hemprovet sen är det SLUT!

Svenskan slutar om 20 minuter och ska vara tillbaka i klassrummet om en kvart så borde väl börja skriva in novellen på datorn, kanske till och med skriva in den på min och Jonnas novell blogg, har ni sett den? Jag har inte skrivit något inlägg i den än eftersomjag blev delägare för någon dag sen men det kommer jag lovar. Kolla in den, http://twolittlewriters.blogspot.com/ !!
Nej nu ska jag skriva.
Skriver inte fören sent ikväll eftersom jag drar till kyrkan direkt efte skolan.

/j to the o to the hannna

1 kommentar:

  1. O-M-G jonna är duktig på att skriva.
    satt helt fast klistrad och läaste.
    otroligt

    SvaraRadera