24.1.10

Söndag 12.29

Inga inlägg igår, eller jo 2 som skrev sent på natten.
Hade helt enkelt ingen tid över igår var först på bio med Jonna, alvin och gänget 2, ÄLSKA!!! Helt underbar film. Efter filmen tog vi bussen till mig. Satte oss och träna på våran låt och var allmänt galna som vanligt. Malin kom och gjorde oss sällskap senare. Medan de satt och läste bloggar passade jag på att städa lite och när det var klart satte vi oss och sjöng sing star snacka om grymma haha. Tog sedan paus för att äta och efter det fortsatte vi sjunga ett tag. När klockan närmade sig halv 10 vandrade vi iväg till Konsum. Köpte dipp, gurka, dricka, gräddfil och choklad. Sedan började vi gå mot mig igen. Gick även förbi Berglund eftersom jag skulle hämta min Vaselin burk som Jimmy hade haha.
När vi kom tillbaka till mig skar vi upp gurka och morötter och blandade sedan dippen. Efter det tände vi massor av ljus och satte oss och spela Veckans Värsta, sjukt spel. Är massa olika frågor som t.ex. Vilket vill du helst bli påkommen när du petar dig i näsan eller när du petar någon annan i näsan? Haha. Den fråga som gjorde hela kvällen var ändå " Vilket vill du helst ta din partners efternamn som är Pucko eller ta din partners efternamn Apfenmaistertottenknottensson?" Dog av skratt, låter kanske inte så roligt, men tro mig sjukt var det. Vid klockan ett började vi bädda och vid 2 någon gång la vi oss och kolla på tv. Jonna somna först och jag och Malin somna ungefär samtidigt tror jag.

Jag vakna imorse av att Jonna ligger och stirrar på mig... somnade sedan om och vakna 2 timmar senare. Både Jonna och Malin blev hämtade vid 12 så nu ska jag väl klä på mig mjukis kläder, städa undan alla grejer, dammsuga och sedan försöka få Jimmy att vakna.
Skriver senare!

/j to the o to the hanna

2 kommentarer: