5.1.10

Tisdag 13.43

"Gör det ultimata otrohets testet just nu smsa CHEAT till blablablba och du får veta om din kille är otrogen"
JAG HATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR såna där reklamer, jag lovar det finns minst flera hundra som är tillräckligt dumma och går på det där och skriva in och slösar pengar på det och sedan står det kanske att ens kille är otrogen även fast han inte är det så har man förstört det förhållandet. Så fult, sjukt vad folk gör för pengar nu för tiden.

Sitter här inne i vardagsrummet och kollar på MTV. Har nyss dammsugit HELA huset otroligt över ordentligt haha. Sov ju hos min älskad Jimmy inatt, eller sov och sov tror jag sov 3 timmar eller något liknande, utvilad? nej inte det minsta! Mamma ringde och väckte mig vid halv 11 så fixa jag frukost åt mig själv eftersom han skulle gå och sova igen så fort jag åkte. Så efter att jag packat väskan och klockan slagit 12 tog jag och satte mig på cykeln och cyklade hem i kylan. Fy fasiken vad kallt det är ute!!! Får sån där huvudvärk för att huvudet blir så kallt, ångrar att jag inte tog med mig mössan till Jimmy igår.
När jag kom hem satte jag igång och dammsög som sagt eftersom jag lovat min käre mor det. Måste ju vara fint och städat här eftersom vi får massor av gäster ikväll. Ska ha våran årliga tema fest! Varje år på Trettondagsafton har vi en tema fest med nytt tema varje år. De senaste 4-5 åren har ju inte jag kunnat vara med eftersom jag varit och spelat handboll i Jönköping men nu när den "karriären" haha är slut så får jag äntligen vara med på partajet. Blir grekiskt tema ikväll, tror jag ska vara gudinna eller något liknande, tar nog ett lakan och lindar runt kroppen, lockar håret och lite sånt! Ska bli riktigt kul i alla fall.

Skolan börjar ju för sjuttsingen om 2 dagar. Börjar första dagen med att börja klockan 8 på morgonen, JIPPIE. Nej men tur att man bara går två dagar sen ska jag nog sova hela helgen haha. Nej på fredag ska jag nog hinna träffa saknade Sofia Björk http://fbj-fbj.blogspot.com/ om jag inte måste sitta hemma hela dagen och fira min bror som fyller 23, tror jag haha! På lördag hittar väl antagligen jag och Jimmy på något eftersom vi har 7 månader. Tror vi ska på bio, kanske den där nya filmen, Instängd 2 eller vad den hette. Men då säger Jimmy att jag inte kommer komma in om jag inte har leg med mig eftersom att jag knappt blev insläppt på Flickan Som Lekte Med Elden.
Jimmy hade nyss fyllt 15 år och vi skulle gå på bion tänkte vi och när vi kommer fram och hon ska riva våra biljetter så synar hon mig och frågar om jag verkligen är 15 och säger att hon inte tror mig och att jag ALLTID ska ha leg med mig resten av gångerna jag ska på bio. GULLUNGE DÄR. Nästa gång vi gick på bio då log hon så stort och brydde sig inte alls om leg, hade jag vuxit mycket den där en månaden som gått eller vad det var.

Nej nu blev det ett långt inlägg, ingen orkar säkert läsa det här och jag ska ta och vila ögonen en stund så jag orkar med hela kvällen. Jag ska försöka hinna skriva något mer lite senare idag och kanske lägga upp en bild på "outfiten" som jag har ikväll.


/j to the o to the hanna

2 kommentarer:

  1. haha men det är olika för tjejer och killar
    tjejernas gräns är lägre och är säkert typ 15 eller nått^^

    SvaraRadera
  2. exakt samma sak hände mig på bion! men jag blev aldrig insläppt första gången, haha :( men de va samma kvinna också? blir arg på dom där! haha :(

    SvaraRadera