17.1.10

Söndag 16.27

Ligger i Jimmys säng med Jimmy bredvid mig. Han ligger och spelar WOW och jag ligger och kollar på lite då och då när jag inte läser bloggar. Spenderade som sagt kvällen och natten här, mys!
Jag gick hem ifrån vid halv 9 någon gång och möte sedan Jimmy och så gick vi till han. Det gick inte så snabbt eftersom jag gjorde illa foten när vi var i kyrkan. Körde massor av lekar och massor och sen skulle jag flytta mig bakåt och så var det ett element där så dunka in hälen typ allt vad jag hade i kanten av elementet. Kändes helt seriöst som att hälen delat på sig.
När vi kom fram till Jimmy skjutsade hans pappa oss till Maxi så köpte vi glass, godis och dricka, MUMS! Åkte sedan hem och la oss och kolla på Scary Movie 2 som gick på tv:n och tänkte att vi skulle vänta på att hans pappa skulle installera Photoshop på min dator så jag kunde hålla på med de och så fick Jimmy spela. Men som vanligt så gick det inte att installera på min dator så hans pappa skulle göra ett nytt försök idag. När vi sett klart Scary Movie satte vi på filmen Sommaren Med Göran, jag somnade till ett antal gånger men vaknade så fort Jimmy pussa på mig haha. Men lyckades i alla flal somna vid 1 någon gång tror jag.

Vaknade idag vid halv 2 när min mamma ringde. Vi låg kvar och sega i sängen tills 3 tiden ddå vi gick upp och lagade mat. Gjorde våran special som vanligt och när vi ätit upp gick vi och la oss och kolla på tv igen. Och som sagt nu spelar han och just nu skriver jag här. Får se om vi hhinner försöka ladda över Photoshop idag eller inte.
Inte taggad för skola imorgon... men skönt med studiedag på tisdag!

15 Timmar 19 Dagar och 2 Månader kvar till Egypten precis................
..................................................................................................................
..................................................................................................................
NU!


/j to the o to the hanna

2 kommentarer:

  1. seriöst, bara du som lyckas med sånt där! :D

    SvaraRadera
  2. när du skriver "precis nu", hur fan ska vi som läser veta när det där "nuet" är?

    SvaraRadera