18.1.10

Måndag 22.15

Kom precis hem från badhuset. Simmade 1000 meter, snacka om träningsvärk imorgon. Lyckades även simma in i en gammal man och i slutet så var det någon äcklig gubbe som simma efter mig hela tiden med sina simglasögon och kände verkligen hur han titta å mig under vattnet. När jag sluta simma slutade han simma, när jag började simma började han simma, när jag gick upp gick han upp, när jag gick i en annan bassäng gick han i samma bassäng, SÅ SJUKT ÄCKLAD!!!!!!
Innan vi åkte hem åkte vi i alla fall förbi Coop Extra och köpte yoghurt med godis kulor och chips hihi. Så nu sitter jag och tjockar det. Ska fortsätta kolla på Paradise Hotell nu och så får vi väl se om jag går och lägger mig tidigt som jag sagt.
Ska i alla fall upp tidigt och försöka vara på stan klockan 10 med min Jonna. Läste hennes blogg nyss och satt och grät det är fint det.....
Men skriver kanske senare får se.

/j to the o to the hanna

1 kommentar:

  1. JAG TYCKER DET ÄR FINT :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


    (skrev finy typ artonhundra gånger innan det blev rätt....)

    SvaraRadera