10.1.10

Söndag 22.20

Melissa Horn är verkligen min största idol. Jag verkligen älskar henne. Hennes röst, hennes utseende allt med henne hon verkar så perfekt på något vis.
Sitter och dunkar hennes låtar just nu, får ett sånt lugn i kroppen. Jag sitter här i köket och Klas (min bror) lyssnar på hennes låtar på sitt rum några meter bort. Vi är förtrollade haha. Ska sitta och spela hennes låtar på gitarr någon dag har vi sagt.
Är ju inte taggad för att ha idrott första lektionen imorgon. Borde vara det eftersom att det är handboll men nej inte ett dugg. Slutar sent också eller inte sent men inte tidigt i alla fall. Hinner dessutom bara var hemma ett tag innan jag ska iväg och vara barnvakt. Det ska faktiskt bli kul. Var ett tag sen jag träffa Erik nu, alltså han jag är barnvakt åt. Sedan att pengarna börjar rulla in igen är ju inte heller helt fel. Ska väl fortsätta leta runt efter något mer att tjäna pengar på.
Mamma lyckades i alla fall beställa en del av de klädesplaggen idag som vi inte lyckades med igår. Så det känns ju lite bättre men skulle ju sitta bättre om allt kom med istället. Drömmer om Egypten hela tiden, drömde om det inatt var där med Jonna, mamma och pappa. Men sen helt plötsligt var vi i Bulgarien istället och sedan var jag på ett vattenpalats med Jimmy och massa andra och ja sjukt var det där i alla fall. Jag drömmer alltid så mycket, någon som vet varför man gör det?
Ska avsluta det här inlägget. Började skriva för 40 minuter sen. Sen så skulle jag bara kolla efter ett par byxor sen börja jag sy om dom och sen glömde jag helt bort det här så ja.

/j to the o to the hanna

2 kommentarer:

  1. Melissa Horn! precis lika förtrollad av henne och Winnerbäck !

    SvaraRadera
  2. hur mkt tjänar du på barnvakten :)

    SvaraRadera