10.1.10

Söndag 16.00

"Har du full leadworking?" "Det är ju för fan bara leaderworking"
Okej WOW är inte kul. Inte nu i alla fall. Ligger i Jimmys säng medan han och Anton sitter i soffan och spelar WOW. Eller Jimmy spelar och Anton kollar på och snackar sitt jä*la WOW språk fattar verkligen INGENTING. Någon som vet om det finns en ordbok så vi normala människor kan förstå ????????
Väntar förresten på att Jimmys pappa ska installera photoshop på min dator. Lite mycket överlycklig. Äntligen kunna göra om bilder och sitta och leka med det, snacka om att jag kommer vara fast vid det!

Läste nyss på facebook att Jonna skrivit att hon skulle välja John Bauer eller Rudbeck. Förut var det bara Rudbeck alltså har hon ändrat åsikt lite (A)(A)(A) Satt och log hur länge som helst. Vet att hon säkert skulle välja entreprenör-linjen då med Hanna men då är hon ändå nära och vi skulle ha så grymt kul! Sen om Malin börjar med mig på it-media så är alla mina gymnasieår perfekta. Så ja jag hoppas verkligen de börjar där för jag vet att vi skulle ha så sjukt kul!

Ska kolla på tv nu och kanske sova eller något. Längtar efter En Annan Del Av Köping som börjar ikväll, me loveeeeeeeeeeee!

/j to the o to the hanna


jag kan klara det

1 kommentar:

  1. jag vill men betygeeeen måste höjas! då fåru bannemej hjälpa mej (K)

    SvaraRadera