24.1.10

Söndag 19.59

Lät du henne komma närmre var hon vackrare än mig?...
Lyssnar på Melissa Horn, som jag sagt förut så hon är min Gudinna. Älskar hennes röst, ryser verkligen. Och hennes texter väcker så mycket känslor.
Glad att jag ska få sjunga en av hennes låtar i kyrkan senare i vår. Dessutom ska jag få veta mina tider till sångkurser nästa vecka. Nu känns det verkligen på riktigt. Få hjälp med att lyckas med sången och sen kanske göra något bra av den.

Ligger i sängen och lyssnar som sagt på Melissa Horn. Kom nyss hem från Jimmy och eftersom han stressade till bussen och sprang sista biten var det skönt att bara lägga sig i sängen.
Vi kolla på tv och hade det mysigt. Älskar min Jimmy mer än ord kan beskriva, the worlds greatest helt enkelt!

Ska ta och lägga in bilderna från igår och lite bilder från idag. Ska dessutom göra en ny kategori senare, Kreativ. Ja jag härmar Erica (ericateres.blogg.se), men visste inte annars vad jag skulle döpa den till eftersom jag också vill kunna lägga ut bilder på mina egna smycken och annat. Så ja kategorin blir en härmapa haha.
Men lägger som sagt upp bilder m.m. senare. Skriver kanske något mer senare också.

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar